פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה ע"י סלקום מחשבוני הפרטי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
כנראה שבסלקום זה דפוס התנהגות לגנוב מלקוחותיה אשר סומכים על יושרה של החברה, במקרה שלי נגנב לי הטלפון הסלולארי והודעתי לסלקום על כך בחודש יולי 2015, בדצמבר 2015 ניגשתי עם מכשיר טלפון למרכז שרות סלקום בדיזינגוף סנטר ושם לאחר כל נסיונותיהם להפעיל את הקו של סלקום עם כרטיס סים שלהם למכשיר של פלאפון
לא צלחו הנסיונות ושלחו אותי לפלאפון על מנת לשחרר את המכשיר, בפלאפון סירבו לבקשתי ורק סיפקו לי כרטיס סים שלהם, כך שמספר הסלקום שלי נותר יתום ולא משוייך לשום מכשיר סלולארי, להפתעתי בתחילת חודש מאי 2016 קיבלתי מסלקום חשבונית בגין חודשים 2-3/2016 ובה חיוב של 332 ש"ח בגין גלישה באינטרנט שלא אני ביצעתי
וסלקום לא קיבלו ממני רשות לפתוח אופציה כזו למספר הסלולארי שלי, כאשר בחודש דצמבר שאלתי את הפקידה במרכז השרות "איך אני יכולה להבטיח את אי השמוש לרעה בחשבון הסלקום שלי" תשובתה היתה "שאין לי מה לדאוג".
כאשר פניתי לשרות לקוחות של סלקום קיבלתי תשובות מפגרות להתנהלות ראשלנית מצידם וזאת לאחר המתנה של שעות. אני לא ביקשתי ולא חתמתי לסלקום על שינוי בתוכנית שהיתה לי במשך שנים: חיוב של 10 ש"ח +מע"מ, רק לשיחות ומסרונים, אני לא נתתי הוראה או רשות לסלקום לשנות את פרטי התוכנית שבה הייתי אצלם במשך שנים, גם הדרך של משלוח החשבונית חודשיים לאחר חיוב כרטיס האשראי לדעתי זו חוצפה והתנהלות קלוקלת, לכל האנשים אשר יש להם מחשבה לעבור לסלקום ראו שיתוף זה כאזהרה, הם פשוט גנבים!!!!!!!!!!!!!!
יש לי האפשרות להוכיח את דברי, יש לי הטלפון ויש לי את הסים שלא ניתן להשתמש בו במכשיר שרציתי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 332 ש"ח בגין חיוב שלא שייך לי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה