פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית נושא התלונה:
אגמי יעקב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏מאי ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סלקום ישראל בע"מ רח' הגביש 10 נתניה 42140 כתובת:
רח' המלאכה חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-11.05.04 רכשתי בסלקום טלפון בתכנית "פיקס" ללקוחות עסקיים במשא ומתן שניהלתי עם נציג סלקום מר שגיא ג'בלי בסניף ברחוב המלאכה בחולון, הוסכם על התנאים הבאים עלות המכשיר + דיבורית 36 תשלומים על סך 32.80 ש"ח סה"כ 1180.68 ש"ח וכן תנאי תשלום והחזר עבור זמן אויר שאינם רלבנטיים לענייננו, ואם הדרש היה מוכן לפרט. עיקר התנאים סוכמו במסמך מתומצת ובעל פה, הכול סוכם והיה ברור לכל פרטיו. ואז הוגש לי מסמך ארוך עם שורות קטנות וסעיפים ותתי סעיפים . אמרתי למר שגיא במילים האלו אני מצטט אני לא הולך לקרוא את כל זה ,אני סומך עליך יש איזה תשלום נוסף מעבר למה שסיכמנו פה
והוא השיב לי חד משמעית ובמפורש שאין שום תשלום נוסף מעבר למה שסיכמנו. והחתימה על המסמך היא פרוצדורה בלבד.
לאחר מכן כשקיבלתי את התשלום הראשון חויבתי בדמי מנוי דבר שלא הוזכר כלל וגם לא היה נהוג אז.
וכן גם התשלום החודשי עבור הטלפון קפץ ל-61 ₪ ורק אחרי אינסוף טלפונים,
עם צוות 89 ונציגה בשם מילנה שהבטיחה שהנציג שערך את ההסכם מר שגיא ישוב אלי והוא לא שב ברור למה.
הוסכם להשיב את מחיר המכשיר למה שסוכם ונחתם אבל לגבי דמי המנוי לא היו מוכנים לוותר.
הסתבר שדמי מנוי זה פרט שהיה כלול בחוזה שלא קראתי והעדפתי לסמוך על דיברתו של נציג סלקום מר שגיא ג'בלי, הגב לקרוא את החוזה ולהבינו זה עניין לעורכי דין וגם אז זה מצריך זמן רב.
אין ספק שבסלקום יש ליושר ולהגינות פחות חשיבות מאשר לכסף, והם מנצלים את המנויים שלהם בסכומים קטנים וגבוליים בשל אי רצונם להיאבק בבתי משפט בכלל, ועל סכום קטן בפרט.
אני תקווה שטיפולכם יועיל והעיוות יתוקן.

בתודה והערכה ליוצרי האתר.
יעקב אגמי
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ז'קי - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יעקב אגמי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה