פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא מוצדקת ע"י סלקום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביולי 2015 הצטרפתי לרשת סלקום במסגרת מבצע לשנה (91 שקלים סה"כ ל-4 קווים).
לפני תום השנה הודיעו לי סלקום כי המבצע מסתיים ב-21/7, ובתאריך זה עברתי לחברה אחרת והודעתי לסלקום על ניתוק.
קיבלתי חשבונית חיוב ע"ס 372 ₪ לתקופה החל מה-21/7/16 ועד 20/8/16. חשבתי לתומי כי כנראה במחשב לא עודכן כי התנתקנו מהרשת, אך משיחה עם נציגת שירות של סלקום נמסר לי כי בתאריך 21/7 החל מחזור חיוב חדש, וכי סלקום מחייבת על כל החודש גם עבור שימוש של יום אחד, ולא לפי חלק יחסי.
בפועל חוייבתי בסך של 372 שקל עבור יום אחד!!! פי 4 מהתשלום החודשי ששילמתי לפני כן –עבור יום אחד!!!
יש לציין כי המבצע היה לשנה, ואני התחברתי לסלקום והצטרפתי למבצע בתאריך 22/6/15 או ה-23/6/15.

איני מבין מאיפה הגיעו לתעריף של 88 (!) שקלים לכל קו,
ואגב כשמצטרפים לסלקום הם מחייבים לפי מספר הימים בפועל ולא על חודש שלם (חיוב יחסי).

אודה מאוד לעזרתכם
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה