פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות מתאים ללקוח נושא התלונה:
אוחנה איציק שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי מיכל תעודת זהות 22930037 בני איציק אוחנה תעודת זהות 302619465 היה עד לא מזמן בעל עסק שנפל מנכסיו כמו כל בעל עסק שקורה נחסם חשבונו והוראות הקבע שלו עד לאיפוס החשבון עם הלוואה גדולה ומחיקת כל ההוראות קבע כאמור בעקבות זה חזרו הרבה הוראות קבע עם חלקם הגענו להסדר כאמור מכתב נשלח מספטמבר על חוב של 9000 שקלים כאמור התקשרתי לסקלום וביקשתי שיחיבו את כרטיס האשראי שלי בהוראת קבע על מנת להמנע מבעיות שכבר נמצאות בשפע הנציגה אמרה לי נעשה הוראת קבע על סך 475 שקלים קיבלה פרטי כרטיס אשראי ומפה אינני מבינה מה קרה? בנובבמר קיבלתי מכתב מערך דין על החוב התקשרתי לסקלום שהבטיחו שיחזרו אחרי שבוע ואכן חזרו ומשום מה קיבלתי תשובה מגומגמת שלא הבנתי את פשרה ניסו לחזור אליך על מנת להגיד שזה לא אושר ( דבר שלא נראה לי הגיווני מבחינת חברה שמעדיפה לקבל את חובה או לשלוח הוצאה לפועל ולחכות שנים וגם עם ניסו פעמים אפשר לנסות יותרI בקיצור חברת סלקום לא עזרה וכנראה גם לא תעזור במקום להרים הם מכשילים בושה וחרפה למדינת ישראל
עלבון סוג הנזק :
למשוך את המכתב מעורך דין ולהגיע להסדר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה