פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על חודש מלא ולא חיוב יחסי עקב ניוד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-28/10/16 ביצענו ניוד מסלקום לפלאפון,
קיבלתי חשבונית עם חיוב על חודש מלא של החבילה, למרות שבפועל נוצל רק שבוע לפני הניוד והניתוק.
לאחר שיחה עם נציגת שירות של סלקום נאמר לי שזו המדיניות וכאשר לקוח מתנייד לחברה אחרת הוא מחוייב על חודש שלם! גם אם ניצל רק חלק מהחודש. לא הסכמתי לקבל את התשובה ונאמר לי שמנהל יחזור אלי.
מה שקרה בפועל הוא שחייגו אלי והמתנתי למנהל 11 דקות לפני שהתייאשתי וניתקתי. דיברתי שוב עם נציג שירות, התקשרו אלי ושוב חיכיתי 6 דקות למנהל עד שניתקתי.

לא נראה לי חוקי ומתקבל על הדעת שיחייבו אותי על חודש שלם למרות שהתנתקתי לאחר שבוע מתחילת מחזור החיוב! ולא נראה לי שאני אמור לקבל שירות כזה מנציגי שירות רק כי אני מבקש זיכוי ולא מסכים לתנאים ההזויים של סלקום.
שירות הזוי כזה כבר מזמן לא קיבלתי.
אני דורש שיזחירו לי את הכסף בחזרה ויחייבו רק על השבוע שנוצל בפועל. על שני המנויים שלי 050-6787135 ועל 052-5557157
כספי סוג הנזק :
החזר כספי לשני המנויים שברשותי-חיוב רק על השבוע שנוצל ולא על כל מחזור החיוב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה