פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת SMS על סיום מבצע לטלפון של אחותי. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
התחברתי למבצע של 3 קווים ב-39 שח למשך שנה. לפי החוק אני אמור לקבל SMS כמה ימים לפני סיום המבצע.
חויבתי בחודש דצמבר על 346 ש"ח לטענתכם בגלל שנגמר לי המבצע ולא ביררתי, לטענתכם בגלל שהמבצע היה ל-11 חודשים.
כששאלתי למה לא קיבלתי SMS בהתאם לחוק טענתם שה-SMS נשלח למנוי אקראי כולשהו וככה אתם פועלים. אמרתי איך יכול להיות הרי יש לקוח שהוא משלם ואיתו מדברים על עניינים כספיים. לטענתכם אין דבר כזה אצלכם הגדרה של מול איזה קו מהקווים של הלקוח מדברים על עניינים כספיים.
2 טענות שלי אליכם -
1. המבצע למשך 12 חודשים ולא 11 כמו שאתם טוענים.
2. אין דבר כזה לא לדעת מול איזה קו מדברים על עניינים כספיים. שלחתם SMS לאחותי, שעלולה להיות בת 8, וציפתם שהיא זו שתגיד לי שהמבצע הסתיים? זה ממש מגוחך. הייתם צריכים לשלוח SMS למי שמשלם ואחראי על העניינים הכספיים בהתאם לחוק.

עוד סוגיה - כשדיברתי על מבצע המשך איתכם סיכמתי עם הנציג שירות שאני ממשיך לעוד שנה באותם תנאים, אבל כשאני מסתכל על החשבוניות אני רואה שפתאום אני משלם על חריגות גלישה 7 ש"ח במקום 5 ש"ח לפני שנה, וזה בניגוד למה שאמרנו שאני נשאר באותם תנאים.

עוד סוגיה - אני רוצה שהחברה תמנע כל חריגה מהגלישה, שלא יהיה ניתן לגלוש אחרי שחורגים, דבר שאפשרי בהחלט - החברה מסרבת לעשות זאת.


מבקש לפצות אותי.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה