פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר דפוק+אי עמידה במסלול נושא התלונה:
עובדיה אלדד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי מכשיר מסוג ERICSON W800I נתחיל בזה שהמכשיר הוחלף כבר פעמים חדש לא תיקון !! כשקניתי אותו הובטח לי מסלול של 49 אגו'' דקה רשונה ומהדקה הניה 39 אגו'' כולל הטבה של 25 אגו'' ל 3 מנוים !! את המסלול קיבלתי בלי ההטבה של 3 המנוים !!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיעמדו בהבטחה כמו שהבטיחו לי בסניף !! אם לא הייתי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלדד בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה