מכשיר סלולרי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 ינואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
עזריאלי מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2017 רכשתי מכשיר סלולאר בסלקום דינמיקה בקניון עזריאלי מודיעין. לאחר 10 ימים שהטלפון היה אצלי פניתי אליהם בעקבות תקלה בטלפון ( ניתוקים + האדם שאני משוחח איתי לא שומע אותי) , החליפו כרטיס סים . התקלה המשיכה , פניתי שוב אליהם ושוב החליפו כרטיס סים.
שלחו את המכשיר למעבדה , אך המכשיר עדיין ממשיך עם התקלה .
עברה חצי שנה , ואני ממשיכה עם מכשיר לא תקין , אני דורשת מהם ביטול עסקה והחזרת הכסף או לחלופין קבלת מכשיר חדש .
בשיא חוצפתן בסלקום דינמיקה הציעו לי לשדרג את המכשיר.
זו רמאות לשמה , לא יתכן שרכשתי מכשיר חדש ״כביכול״ ב1 לינואר 2017
פניתי אליהם בגלל אותה תקלה כ 5 או 6 פעמים, עברו שישה חודשים הבעיה לא תוקנה ומסרבים להחליף מכשיר.
הינני רופאה ילדים במקצועי , מסגרת עבודתי הורים מצלצלים בכל שעות היום בגלל בעיות רפואיות דחופות, הדבר פוגע בעבודתי, ובאיזה שהוא דרך מסכן חיים של ילדים ותינוקות , כי ברגע אמת לא מצליחים ליצור איתי קשר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|