פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה בתוך שבועיים ימים נושא התלונה:
לוי  רותי שם/כינוי:
‏שבת ‏29 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דינמיקה קניון הזהב ראשל"צ - קומה שלישית כתובת:
קניון הזהב ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במסגרת עסקה משולשת שביצעתי בדינמיקה שדרגתי טלפון אחד ורכשתי שניים נוספים. נציג השרות החתים אותי רק על דף אחד ללא פירוט של פרטי העסקה וללא תנאי ההחזר. בעל פה אמר שאין דמי חיוב חודשיים, וזה כי ביקשתי ממנו במפורש שאיני מעוניינת במסלול עם דמי חיוב. בפועל כשבדקתי בסלקום, מסתבר שמה שסוכם בעל פה, לא נכון. חזרתי לחנות והוא לא מעוניין לבטל את העסקה. בסלקום לא מוכנים לעזור כי דינמיקה הם לקוח מועדף עליהם, ואני תקועה עם שני מכשירים שאיני משתמשת בהם ושהחזרתי לחנות. השיבו לי את כספי ובטלו את העסקה כי יש חוק במדינת ישראל והוא שניתן לבטל עסקה תוך שבועיים. השיבו לי את כספי, אני לקוחה ותיקה ומשלמת כספים רבים כל חודש דרך מספרי הטלפון שלי. אל תעשו רווחים קלים על הגב שלי, פשוט טעיתי כאשר האמנתי לדבריו של נציג המכירות והיה רעש ומלא אנשים ולא עמדתי על זכותי לקבל את כל הניירת והוא ניצל זאת לטובתו. השיבו לי את כספי ובטלו את העסקה של שני הטלפונים. שילמתי 700 ש"ח במזומן שגם עליהם לא קיבלתי קבלה.
כספי סוג הנזק :
או שתשיבו את כספי ובטלו את העסקה או פשרה לפיה אקבל פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' לוי בקשר לתלונתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה