פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין אי החזרת סים- שלא התבקשתי לעשות! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. לפני כשבועיים העברנו את שני בנינו מסלקום לפרטנר. 052-6045361 ו 058-6046954 לפתע פתאום קיבלנו שיחה ממנהלת קשרי לקוחות יפעת שאני יחויב ב 200 שח מפני שלא החזרתי את הסים למרכז השירות. לטענתה נשלחו אליי הודעות טקסטס שמעולם לא קיבלתי!!! אמנם נהתקשרו 3 פעמים לנסות להחזיר אותי לסלקום אבל להודיע על הצורך בהחזרת הסים שכחו לעדכן. עוד דרך לגנוב מהצרכן 200 שח. בושה וחרפה.
כספי סוג הנזק :
החזרת 200 שח במיידי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה