פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בסלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' ימים עברתי מפלאפון לסלקום תוך סגירת העסקה של 1+1. במהלך השכנוע אמרו לי נציגי סלקום שאוכל לקבל שליחת 25 הודעות MMS חינם לחודש. הודעה כזו עולה בדר"כ 64 אג'. ע"מ להבהיר, שאלתי אם מדובר בהטבה למשך 36 חודשים ונאמר לי שכן. לאחר מכן בכל שיחה עם סלקום הזכרתי את ההטבה למשך 36 חודשים ואכן הובטח כי אקבלה (שמות הנציגים נמצאים אצלי). כיוון שהשיחות או לפחות חלק מהן מוקלטות, אני מניחה שניתן לקבל את תמליל השיחות. שאלתי האם אפשר לשלוח אליי בפקס את נתוני החוזה שסוכם בעל פה ונאמר לי שאין אפשרות כזו, וכי יגיע אליי שליח עם המכשירים ועם שני החוזים שבהם יירשם החוזה שסוכם בעל פה. בחוזים שהגיעו עם השליח נכתב כי על כל מכשיר נקבל 25 הודעות MMS חינם לחודש למשך 6 חודשים, ולא 36 חודשים כפי שהובטח. התקשרתי שוב לסלקום ונאמר לי כי אכן היתה טעות וכי הנציג "מצטער", אך לא ניתן לספק לי את ההטבה. הנציג שסגר איתי את העסקה התקשר אליי ואמר שגם לא אוכל לקבל הטבה אחרת שוות-ערך. ביקשתי להתנתק במסגרת 14 יום שניתן לבטל עסקה טלפונית וגם פה אמרו לי כי לא ניתן לבטל את העסקה למעט אם אלך למרכז שירות. השיחה נסתיימה בכך שלא קיבלתי את ההטבה שהובטחה לי ובכך שאין לי כל אמון בסלקום ובהבטחות שלה.
אודה להתיחסותכם.
תודה רבה,
איילת
כספי סוג הנזק :
קבלת ההטבה שהובטחה או שוות ערך פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצר קשר עם גב' צויבל בקשר לפניתה וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה