|
|
|
|
|
|
אם כבר נותנים מתנה אז למה לא עד הסוף?... |
נושא התלונה: |
יום רביעי 19 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היי,
אפתח במילה טובה – תודה רבה על שיתוף הפעולה המדהים עם המופע המשגע של ריטה one נהניתי מכל רגע – כל הכבוד!
לצד זה צר לי שעלי להתלונן על כך שכאשר הגעתי למקום וניגשתי לקנות אוכל ושתייה בדוכנים, נתקלתי במחירים מופרזים!! כשהתעניינתי באשר לכך ענו לי המוכרים (שמיותר לציין ענדו תג של סלקום) שצריך להיות לי תלוש הנחה – כמובן שלא ידעתי על כך כלום ולא קיבלתי שום תלוש לא בעת הזמנת הכרטיסים ולא בעת רכישתם כך שנאלצתי לשלם מחיר מופרז וחשתי מקופחת. הנציגים מצידם, חרף תלונתי, לא טרחו לספק לי כל מענה או יחס... חבל לי לדעת שגם כאשר אתם מעניקים ללקוחותיכם צ'ופר אתם לא דואגים לעשות זאת מכל הלב ועד הסוף. למופע בכל אופן אני מעניקה ציון +10.
תודה
נועה.
|
לדאוג שדבר זה לא יקרה שוב לאחרים + פיצוי/תגובה הול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר-פניות הציבור- סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שליו בקשר לפנייתה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|