פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות ושירות טכני מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
כהן שלמה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנוי מזה 11שנים בחב' סלקום ובבעלותי 5 מכשירים בכל חודש אני בודק את החשבונית החודשית ולדאבוני אני מוצא בכל פעם טעות בחשבונית הווה אומר חיובים אשר לא היו ולא נבראו ובנוסף לכך חיובים אשר מחויבים לא כפי שסוכם לא יעלה על הדעת שבכל חודש אני אמצא טעות כזו או אחרת ואני צריך בכל חודש להתקשר לשירות הלקוחות וליידע אותם על שישנה טעות בחשבונית ואז נאמר לי נכון אדוני אתה צודק אנו נזכה אותך ואנו מצטערים שהרי אם לא הייתי בודק את החשבונית בכל חודש הייתי ממשיך לשלם סכומי כסף אשר לא מגיעים לחב' סלקום ולטעמי זו גנבה לאור יום אני שוקל בכובד ראש להגיש תביעה משפטית נגד חב' סלקום ובנוסף אני אפרסם את הנושא בעיתונות ובאינטרנט על מנת שלא יפלו עוד אנשים בפח ועל מנת שיתחילו לבדוק את החשבונית החודשית שלהם בכדי שלא ישלמו כסף אשר לא מגיע לחב' סלקום והרי חב' גדולה כמו סלקום אמורה להיות אמינה אני אישית איבדתי אמון בח' ואני מתכוון להתנתק מהם מהר ככל האפשר בנוסף השירות הטכני שלהם הוא מיום ליום הולך ודועך כשבשנה האחרונה נאלצתי להחליף 5 פעמים כרטיס SIM מה שנותן לי הרגשה שאני כמו מנוי טוקמן שבכל פעם שנגמר הכרטיס צריך להחליף לחדש ואני לא מנוי טוקמן סלקום מקבלת ממני סכומים נכבדים בכל חודש כשפניתי לשירות התיקונים הקרוב לביתי עקב תקלה בכרטיס ה-SIM נאמר לי בכל פעם שזה כתוצאה של בלאי מעניין מאוד איך בכרטיסים האחרים שברשותי אין בלאי מה גם שפתאום בחב' סלקום החליטו לגבות עבור פירוט השיחות אשר נשלח בצירוף החשבונית החודשית מה שעד היום נתקבל בחינם כשירות ללקוח(מזה 11 שנה)בקיצור סלקום חושבת כמו בזק שהיא המונופול היחיד במדינה ופה היא טועה בגדול לתשומת ליבם של מנהלי החברה ובמיוחד של מנהלי שירות הלקוחות.
פיצוי הולם עבור בזבוז הזמן ועוגמת הנפש שנגרמת לי ב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה