פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות??? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי עברתי חברה סלולרית לסלקום בתקוה לשיפור היחס שאני מקבל. מבחינה תעריפית זה לא עדיף אבל יחס שווה הרבה יותר מכסף בשבילי.
בהסתכלות בחשבונית החודשית גיליתי שאני מחוייב על חבילת אינטרנט. הודהמתי- מה זה?!- לאחר כמה שורות כתוב על זיכוי. לא הבנתי מה מתחולל והחלטתי להתקשר לבדוק. אינני מאשים את סלקום עקב המלחמה וצמצום הפעילות אבל הועברתי 3 פעמים לאנשים שונים. לבסוף ענתה לי גברת נחמדה שאמרה שעמוס- שאתקשר עוד שעה. זה נראה הגיוני?זה יחס טוב?שאני עכשיו ירדוף אחריכם?
החלטתי לחכות. כעבור כרבע שעה +- מתקשרים אליי מסלקום ומדברת נציגה ששאלה מה רציתי. באמצע שאני מדבר ושואל מתנתק השיחה איתה ופתאום אני שומע מוזיקה ואני "מועבר" למישהי אחרת!אם זה לא חוצפה אני לא יודע מה כן...כבר לא נאה לכם לשמוע את בעיותי לעזור?עונה לי גברת חדשה. הגברת שומעת את פנייתי ומסבירה שכשרכשתי את המכשיר קיבלתי חבילת אינטרנט חינם למשך חודש וציינה שדבר זה הובא לידיעתי כשרכשתי.
דבר זה מעולם לא נאמר לי!סנילי אני לא ולא הוזכרה בכל שיחת הקניה המילה אינטרנט! הטבה שכל לקוח מסתבר ראשי לקבלה. את ההטבה הזאת לא זכיתי לממש ולמען האמת אני לא צריך. הגברת התעקשה שכן נאמר לי- כנראה היא "הייתה" שם ולא אני ואני חזרתי ואמרתי שלא הוזכר דבר. הסברתי שאני לא עברתי רשת לסלקום בשביל כל הכאב ראש הזה!קודם לחכות בתור, אח"כ לחכות שהיא תתמצא במחשב שלה ואז לדעת שאיבדתי הטבה בלא ידיעתי. הגברת אמרה שהיא יכולה לתת לי אותה עכשיו- באמצע החודש אך דבר זה לא מועיל לי עכשיו!!!שאלתי איך זה ייתכן שאני לא מודע למה שמגיע לי כלקוח מן השורה והתשובה ממש לא מספקת. שאלתי להטבה אחרת אך נעניתי בשלילה. זה שרות?! זה יחס אישי והוגן? עוד נאמר שלי שהיא תעקוב אחרי החשבונית ותבטל את האינטרנט בתקווה שלא יחייבו אותי בחודש הבא. למזלי את זה הגברת לקחה על עצמה לבדוק- דבר שאני מפקפק כי אני לא יודע אם היא תזכור אותי מחר...כמו שאני מתאר לעצמי בקצב הזה אחוייב בחודש הבא ואצטרך לבזבז את זמני שוב בלהגיד שאני לא מעוניין בחבילה שבמקרה בסופה אני יודע עליה.
בקיצור- קיבלתי יחס לא ראוי הן מהשרות הטלפוני והן בזמן הקניה שלא הובא לידיעתי דבר המגיע לי.
אני מצפה מחברה זו הידועה בשמה הטוב להוכיח את עצמה ולפצותייני כראוי! ולא בחבילת אינטרנט. "עבר זמנו בטל קורבנו".
בתודה
חיים

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר קופל בקשר לתלונתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה