פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזלה לאור היום!!!! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 3 מספרים כלקוח עיסקי מועדף,קיבלתי חבילה "מיוחדת" 41 אגו' לכל היעדים.מרוב נאמנותי ובטחוני בדיל שקיבלתי לא טרחתי לבדוק כל חשבון האם מישהו מנסה לגזול אותי. ואז פתחו מן המארב בהפצצת מחיר שעברה בשתיקה.
כ"לקוח מועדף" המחיר עלה ל61 אג' לכל היעדים מ- 12/05.
עד שגילתי זאת עברה חצי שנה ואז שהבעתי את כעסי הציעו לי חבילה חדשה וכוו''רק שלא אעזוב אותם.
אם יש פתרון אחר ואני "מועדף" "עיסקי" וכו'' למה לא טורחים להציע לי זאת מייד כשהתעריף עולה???!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על עושק של חצי שנה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר דעדוש בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה