פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומביש, מכשיר לא תקין, אדישות וחוסר רגישות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר או אוקטובר 05 רכשתי מכשיר מסוג LG בשיטת הI-MODE של חברת סלקום.כעבור שבועיים לערך בעת שניסיתי להדליק את המכשיר הוא החל להדלק אך נתקע על מסך הפתיחה של המכשיר ולא מגיב, תפעול טלפוני לא צלח והופניתי למשווק ממנו רכשתי את המכשיר בטענה שברגע שרוכשים מכשיר מהמשווק אז הוא אחראי למתן שירות טכני בשנה הראשונה. ויכוחים לא עזרו ופניתי למשווק בקניון לב המפרץ בחיפה שם תיקנו לי את המכשיר.
היום 27/7/06 ארעה אותה תקלה בדיוק, שוב תפעול לא עזר,זה לא היה מטריד אותי כל כך ויכולתי להסתדר בלי טלפון נייד כמה ימים אך מאחר ואנו בזמן "מלחמה" ואני מתגוררת באיזור הצפון כמן כן גם הורי גרים בצפת ואחותי המגוררת בחיפה- לשמור עמם על קשר זה הכרחי עקב ריבוי הקטיושות הנורות לעברם. פניתי לחברת סלקום שם ענתה לי נציגה בשם קרן אמרה שלא ניתן לעשות דבר טלפוני ועליי לגשת למרכז שירות- עם כל הכבוד כל 5 דקות יש פה אזעקה ואני לא יכולה לנסוע 30 שעה הלוך ולהמתין בחוצות המפרץ שעתיים ואז לנסוע שוב חצי שעה הביתה כשברקע קולות התפוצצות רקטות ואזעקות. מאחר ומקום העבודה שלי הינו בנשר העבירו אותנו לעבוד במשרדים שבכפר סבא אך אין לי אפשרות לטייל בכפר סבא ולחפש מרכז שירות כי אני בעבודה, יש לנו הסעה הלוך בשעה מדויקת וחזור בשעה מדויקת, אני נציגת שירות לקוחות טלפונית ואין באפשרותי לצאת לשעה שעתיים באמצע משמרת ולעשות סידורים, לכן ביקשתי שישלחו אליי שליח ללא עלות לאור המצב תוך התחשבות ותוך ראייה שתקלה זו חוזרת על עצמה כבר פעם שנייה!! להפתעתי נמסר לי ע"י נציגי השירות עמם שוחחתי היום כי לא מתועדת שום שיחה שלי מחודש אוקטובר או נובמבר המעידה על כך שהייתה לי תקלה במכשיר והופניתי למשווק!! ביקשתי לשוחח עם מנהל נאמר לי שתוך שעתיים חוזרים אליי, כעבור חצי שעה היה לי צלצול אחד בטלפון שבבית וישר ניתקו- חשדתי שזה סלקום והתקשרתי אליהם- כעבור כמה דקות חזרה אליי מי שהציגה עצמה כמנהלת- דיברה בצורה מאכזבת מזלזלת ואף אמרה שמעדיפה לאבד אותי כלקוחה במקום לשלם 50 ש"ח מכספם עבור שליח, רמזה שאני משקרת בכך שהיתה לי תקלה כזו בעבר בטענה שאין שום תעוד לכך!!
עכשיו אני תקועה בלי סלולרי, מספרי הסלולר של אחותי והוריי מאוחסנים בנייד ואין לי גישה אליהם!!!!!!! אין לי מושג מתי המלחמה הזו תיגמר ועצוב מאוד שזה השירות של חברת סלקום שמתרברבת בימים אלו בכך שמחזקת את ידם של תושבי הצפון- חברת סלקום בימים אלו לא תשלח אליי הביתה בצפון שליח על מנת לתקן לי את המכשיר- אך כפי שאתר האינטרנט שלהם מציג- הם ישלחו לי איש מכירות הביתה לצפון במידה ואני רוצה לרכוש מכשיר! ממש ניצול מזעזע של מצוקתם של תושבים שנמצאים ממש במצור ונעולים בבתיהם כבר 16 יום!! סלקום- תוותרו על 50 ש"ח ותתנו נחת ללקוח שלכם שצריך להתקשר כל חצי שעה למשפחה לבדוק שהם עדיין חיים ולא נפגעו מטיל!!!!
בושה, פשוט בושה! ואתם יודעים מה- אם הנציגים כולל ,"המנהלת" עמם שוחחתי היו מעט יותר אדיבים הייתי משלמת את הסכום הזה בעצמי, אז עכשיו בכוונתי לסכן את חיי לצאת מחר לחוצות המפרץ- זאת במידה ויש שם שירות בימים אלו כדי לתקן מכשיר פגום שלא באשמתי!! תתביישו לכם ותעבירו לנציגים שלכם סדנת שירות של ORS זה יעזור לכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בעתיד התחשבות בצרכי הלקוח, אדיבות, ובהווה התנצלות! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצרה קשר עם גב' נעים בקשר לפניתה וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה