|
|
|
|
|
|
ברשותי 4 מכשירי סלקום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 ינואר 2002 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שרות לקוחות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כמה שנים קניתי 4 מכשירים של סלקום עם כרטיס טוקמן המכשירים הם של חברת פיליפס כיום לא ניתן לקנות בטריות למכשירים אלו כך שיש לי בבית 4 מכשירים שאני לא יכול להשתמש בהם כמה פעמים פניתי לחברה כדי שימצאו לי פתרון וימכרו לי מכשירים חלופיים זולים אבל לחברת סלקום אין פתרון.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לפי דעתי צריכים לתת לי מכשירים אחרים במחיר זול מאו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר-פניות הציבור, סלק |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר חפץ ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר חפץ.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|