פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח.....< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ביג ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כותב בשם אבי .
אבי לקוח של חברת סלקום כבר כ12 שנים ומעולם לא היתה לו שום בעיה עם החברה .
בשנה האחרונה ירדה הקליטה במכשיר אימי פנתה מרכז שירות שנימצא מרכז ביג בב"ש ומסרה את המכשיר לתיקון .
שם נאמר לה כי המכשיר הוא גמור והיא חייבת לשלם להם השתתפות עצמית של 52 ש"ח כדי שיחליפו את המכשיר יש לציין כי המכשיר מתכבה בעצמו ויש קליטה לסרוגין תלוי איפה אתה נמצא וזה לא שהמכשיר כפי שהנציגה "כרמית " אמרה הלך "טוטלוסט" .
כפי שאני יודע שמשלמים ביטוח על מכשיר כ30 ש"ח לחודש זה מכסה את התיקון כי אם אמי באה לתקן לא ע"מ להחליף והמכשיר לא שבור אפילו לא שרוט .
אני חושב שזה ממש מגעיל מה שהולך כאן משלמים ביטוח כ"כ הרבה זמן וכשצריכים תיקון מחייבים אותך בתשלום .
אני ממש לא יודע למה ההורים שלי משלמים אחריות למשך זמן כ"כ ארוך שיכלו כבר לקנות כמה מכשירים .
אז תומרו לי היכן אנו נמצאים בעולם שמחפשים מהיכן להוציא כסף סתם ....
מחכה לתשובה במהירות
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מור חיים בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה