פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות הפסקת המנוי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
מרכז ביג כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי הגעתי למרכז שירות סלקום הממוקם במרכז ביג אילת
הגעתי ופניתי לאחת הנציגות.
ביקשתי לסגור את החשבון והחזרתי טלפון מסוג נוקיה שמספרו היה 0524582309
לאחר ויכוחים עם הנציגה אני אמרתי לה שאני סוגר את החשבון ומחזיר לכם את הטלפון. הנציגה לקחה ממני את הטלפון ואמרה שהחשבון שלי סגור
למרות זאת אני מקבל פתעום הביתה חשבונית של סלקום שעדיין יורד לי כסף
למרות שהמכשיר נמצא אצל החברה והוא כבר לא שייך אלי הוא שייך לסלקום
בתודה ולטיפולכם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וביטול העיסקה ושליחת פקס שרשום בו שהיעסק פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זיגדון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה