פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי !! נושא התלונה:
יהב רועי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים יצרתי קשר עם סלקום שברצוני לנתק את המנוי ,לאחר שיחה עם נציגת שירות סוכם שהיא תשלח לי פקס לגבי ניתוק וכך קרה.
הפקס הגיע בדואר כעבור כמה ימים יום למחרת פיקססתי את הפקס לאחר מילוי כל הפרטים.
למחרת התקשרתי שוב לסלקום לוודא שהפקס הגיע אך נציגה נוספת טענה כי הוא לא הגיע ואני אמור לפקסס שוב .
איבדתי את סלבנותי וניגשתי למרכז שירות בנתניה ,במרכז דיבר איתי נציג שירות וניסה לשכנע אותי להישאר בחברה למרות שלא רציתי ,בסיום שיחה
הבטיח לי הנציג שהוא עצמו שולח את הפקס לנציגה שהתחילה לטפל בי והיא אמורה לחזור אליי לסיום טיפול.
לאחר יומיים שאני ממתין לשיחה מסלקום אך לא דובים ולא יער,
יצרתי קשר שוב פעם ביום שישי ובטלפון מסרו לי שאני אמור לשלוח את הפקס שוב ?! האם הפקס כבר לא נשלח ע"י נציג במרכז שירות ..
מה בדיוק צריך לעשות בשביל להתנתק מסלקום ?!?!הצילו !!!!
בזבוז זמן ! סוג הנזק :
ניתוק לאלתר !! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצר קשר עם מר והב בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה