פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח נושא התלונה:
כהן יוסי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי יוסי כהן ואני לקוח ותיק של סלקום.לאחרונה שידרגתי מכשיר במבצע של דיבור מעל 200 דקות מחיר הנייד יהיה בהנחה משמעותית ואם לא דובר 200 דקות אז יהיה מחירו המקורי ללא הנחה.בחשבון הראשון דיברתי יותר מ200 דקות אך ההנחה לא התבצעה יצרתי קשר עם שירות לקוחות ושם ענו לי שההנחה תתבצעה רק בדיבור של 200 דקות זמן אויר מה שבוודאות לא נאמר לי בזמן הרכישה.נציגי סלקום מטעים לקוחות לא במתכוון אבל בכל זאת הלקוח הקטן שמשלם1000 ש"ח לחודש תמיד יצא מופסד...
החלפת מכשיר או לשאת באחריות הטעות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה