פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שחברת סלקום המציאה.... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת סלקום החליטה לחייב אותי ועוד לקוחות נוספים בסכום של 12 ש"ח ללא הודעה מוקדמת בגין דמי מנוי . מהרגע שהסתיימו להם שלוש שנים של התחייבות
התחילו לגבות את הסכום הנ"ל ללא הודעה מוקדמת ומבחינתם אין כל אפשרות לבטל את הסכום שנגבה עד כה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי כולל ריבית והצמדה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אברמוב בקשר לפנייתו והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה