פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלייה מוגזמת במחירים ללא הודעה מ-12 א"ג לדקה ל-80 א"ג לדקה... נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני כ-8 חודשים היו לי שישה יעדים ב 75% הנחה.
חברת סלקום החליטה להוריד לי את היעדים ללא הודעה ואף לגבות לי סכום של 70 א"ג לדקה מסלקום לסלקום ובנוסף חיוב עבור באם התקשרתי לרשת אחרת התשלום יכול להגיע לכ-1-30ש"ח.
ממש מוגזם!!!!!!
אין לי כל אפשרות לבטל את ההחייבות ואם אני רוצה מחיר מוזל הם מחייבים אותי בסכום כלשהו של 20 ש"ח, סכום שלא משתלם לי כלל.
העניין הוא שאתה מתחייב לסלקום הם עושים מה שבה להם בכרטיס האשראי שלך המחירים מבחינתם לא כלולים בהסכם והם לשיקולם בלבד.... ממש חצופים
עוגמת נפש וזמן סוג הנזק :
פיצויי כספי החזרת תנאי מנוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' בנטורה בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה