פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לבני פלאפון נוקיה מחברת סלקום.
בני קיבל הודעה שהוא יכול "להנות" משרותי טיפקום (מבזקי חדשות) בחינם לחודשיים.
היום, ה6.9.06 קבלתי את החשבונית מחברת סלקום ולהפתעתי גיליתי שבני חויב ב36 הודעות טיפקום בסך של 12.30 ש"ח.
התקשרתי לחברת סלקום להבהיר את הדבר.
ענתה לי מישהי ושמה ענבל שאמרה שבני קיבל הודעה שנגמר השירות והוא צריך להתקשר אל חברת סלקום כדי לבטל את השירות.
אני קניתי מסלקום פלאפון.
לא ביקשתי מהם שום הודעות טיפקום או כל תוכן אינטרנטי אחר חינם או לא חינם.
בני איננו מתעניין בחדשות, למה הוא צריך לקבל את ההודעות האלה?
אם בחינם, ניחא, אבל אם בכסף למה לא מיידעים טלפונית?
הרי הטלפון רשום על שמי.
לדעתי זוהי שיטה בקרב הגופים הגדולים לאפשר לך לקבל שירות חינם, אולם לחייב אותך מאוחר יותר בתוענה שהיית צריך להתקשר אליהם על מנת לבטל את החיוב.
הרי אני גם לא בקשתי את השירות.
אז למה אצטרך לבטלו?
ואכן, מאגורה לאגורה גופים אלה צוברים הון ומסתתרים אחרי אמתלה "לא הודעת שאתה מעוניין לבטל את השירות".
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה