פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בהצעת מסלול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בקשנו לקנות טלפונים סלולריים. לשם כך נכנסנו למרכז סלקום בתלפיות שם הוצע לנו להצטרף למסלול מסוים. שבו המחיר 53 אג' לדקה. שאלנו את נציג השרות מפורשות האם יש במסלול חיוב מינימום לשיחה והוא אמר שלא.
התלבטנו כמה ימים ואח"כ החלטנו להצטרף למסלול המוצע.
אשתי הלכה לסלקום לקנות את הטלפונים והצטרפנו לסלקום. אחרי כמה זמן עברנו על החוזה שקיבלה בשעת הרכישה וגילינו שבניגוד לנאמר לנו המחיר הוא 55 אג' לדקה ויש חיוב מינימלי לשיחה.
שיחות לסלקום לא עזרו הם אמרו שהם מצטערים והיתה טעות אבל זה המסלול ואין מה לעשות.
כספי סוג הנזק :
עמידה בהתחייבות+פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בראלי בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה