פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת ממוחשבת לקויה, שאינה מגובה בשירות לקחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי י
ואני משתמש בטוקמן של חברת סלקום.
לקראת החג רכשתי כרטיס חיוג להטענת הטוקמן.
בין השאר על מנת לברך חברים ומשפחה בברכת חג שמח.
ואין צורך להרבות בחשיבות טלפ]ון סלולארי שיהיה צמוד בכל עת

לכשהתקשרתי למענה הממוחשב להטעין את המנוי בזמן אויר
המענה הממוחשב טען כי הקוד הסודי של כרטיס הטוקמן אינו תואם את הרשום במערכת
מניסיוני לא נכנסתי למחשבות על קונסיפרציה פלילית של זייפני כרטיסים כי כבר קרה לא פעם, שהכרטיס התקבל כתקף רק בשירות לקוחות.
התקשרתי לשירות הלקוחות וזה הודיע לי כי השירות אינו עובד עד לאחר החג.
ניסיתי לדבר עם מוקד שירות לקוחות אחר, אולם שתיים מנותנות השירות הודיעו לי אחר כבוד כי אין להן אפשרות לעזור לי, ואצטרך לחכות נטל זמן אוויר עד ליום שני.
בצר לי, הלכתי לקנות כרטיבס טוקמן נוסף בסכום אחר גבוה יותר, על מנת לטעון את הטלפון.
אז כבר המענה הקולי הממוחשב החל להתעלל בי.
"נא רשום את מספר הכרטיס ולבסוף הקש סולמית"
כמובן שהקשתי 1086296006 כמצויין בכרטיס ואפילו הקשתי כוכבית
והמענה הקולי בשלו
אם ברצונך להטעין וכו'.. "נא לחץ 1 " וכמובן שלחצתי ואז שוב הודעה
"נא רשום את מספר הכרטיס ולבסוף הקש סולמית"
כמובן שהקשתי 1086296006 כמצויין בכרטיס ואפילו הקשתי כוכבית
והמענה הקולי בשלו
אם ברצונך להטעין וכו'.. "נא לחץ 1 " וכמובן שלחצתי ואז שוב הודעה
"נא רשום את מספר הכרטיס ולבסוף הקש סולמית"
כל אינספור פעמים עד שלשמחתי הוא ביקש את הקוד הסודי
ורשמתי לו את המופיע בכרטיס מלא ציפיה שיאשר את הכרטיס
ושוב הודעה..
"הקוד שצויין אינו תואם את הרשום במערכת"
מתוסכל ניסיתי אינספור פעמים בשני הכרטיסים ללא הועיל.
התיסכול גבר והתקשרתי שוב למוקד שירות חו"ל שכבר נזפו שאין מה לעשות ואני סתם מבזבז את זמני וזמנם.

המסקנה המתבקשת היא, שסלקום מזלזלת בלקוחותיה
המערכת הממוחשבת אינה תקינה מזה זמן ואין טורח לתקנה או לעדכנה.
סלקום כנראה שבעה מעודף לקוחות ויש לעבור למפעיל סלולארי בעל תודעת שירות גבוהה יותר.
אציין כי המערכת הפועלת באורנג' נותנת מענה אמין ומהיר

אני מתכוון להעלות את הבעיה בכל פעם שהמוקד הממוחשב של סלקום יתעלל בי באופן הזה
יתירה מכך המליצו לחבריכם, בכל פעם שהם חושבים על להימנות על לקוחות סלקום שיחשבו פעמיים!

סלקום לא רואים אתכם כלקוחות או כבני אדם אתם בסך הכל "ארנקים" שצריך לרוקן אותם.







מבקש פיצוי הולם !!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פנחסבקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר, פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה