פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבתי מנציגת חברת סלקום בעקבות חוסר מקצועיות ,יחס מזלזל ועלבון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ליאורה ואני לקוחה מזה 5 שנים בחברת סלקום ורוצה להביע את אכזבתי הרבה מטיפולם של שתי נציגות שלכאורה היו אמורות לטפל לתלונתי.
לאחרונה מזה 8 חודשים מופעים החשבוניי חיובים של שירותי ספק חיצוני.פעם אחר פעם אני מבקשת לנתק שירות זה .ציינתי בצורה מפורשת שאיני מעוניינית לא בשירותי אינטרנט.לא ספק חיצוני,
למרות בקשתי אני ממשיכה לקבל חיובים.

פניתי ל*123 שירות הלקוחות וענתה לי נציגה בשם סבטלנה בקשתי ממנה לדעת למה יש לי שוב חיוב למרות שבקשתי לבטל את השירות אותה נציגה לא ידעה להסביר לי במה מדובר והפנתה אותי לפנות לספק חיצוני-טלמסר ששם אקבל תשובות,וטענה שספק חיצוני לא קשור לסלקום.אני בתגובה בקשתי שהיא זאת שתברר את החיוב שאחר אני משלמת לסלקון וסלקום גובה ממני את המחיר ולא ספק חיצוני.אותה נציגה הייתה נעולה בעמדתה,והחלה להתווכח איתי שסתם לא מחייבים .לאחר ויכוח של 40 דקות
שבהם הנציגה מביע חוסר מקצועיות ,תשובות סתמיות ועקשנות שאכן כן בצעתי את השיחות.בקשתי לדבר עם אחראית מעליה,סבטלנה אותה נציגה לא הייתה מוכנה להעביר לי נציג מעליה וטענה שאינה רואה סיבה ושאני אקבל את אותה תשובה לאחר ויכוחים שהגיעו להרמת קול ובקשות חוזרות ונשנות חזרה אליי נציגה אחראית בשם רחלי.
לאכזבתי הרבה רחלי נקתה וחזרה על אותם דברים של הנציגה הקודמת ללא ששמעה את דבריי ,היתה אטומה וחסרת סבלנות ,ואף באה אליי בטענות למה הייתי צריכה לבקש אחראית "הסבירו לך כבר על החיובים למה היית צריכה לפנות הלאה"לא סבירו לי כלום .השיא חוצפתה הגיע לכך שבקשתי לקבל החזר על החיובים בתגובה קבלתי את התשובה בהבאה:
"סלקום זה חברה עסקית ואין מקום לזיכויי,ויש לי הרגשה שהמטרה שלך זה לקבל רק זיכווים ,מספיק סלקום באה לקראתך."
אני הממומה מתגובתה המעליבה והפוגעת ,לא צפיתי לאחר 45 שדקות של שיחה עם סבטלנה עוד 50 דקות שיחה עם רחלי לקבל תשובה כזאת מעליבה .
אני רוצה לביע במכתב זה את אכזבתי הרבה במיוחד שהנציגה רחלי לאחר כל כך הרבה זמן של שיחה לא קבלתי מענה לתשובתיי מלבד קרינה כאביי ראש ועלבון.מעולם לא קבלתי כזו תגובה מסלקום כתגובת הנציגה רחלי.
מבקשת מכתב התנצלות מאותה נציגה ואף פיצוי על עוגמת הנפש בזבוז הזמן
ןהחיובים הסתמיים.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה, אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' מרזוק ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' מרזוק.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה