פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"בישבילי הכוכב זה אתה" או שרות לקוחות סלקום גירסאת 2006 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם .
שמי אסף כהן ואני בעליו הגאה של מספר סלקום מזה כבר למעלה 3 שנים. מי שמשתמש באופן פעיל בקו הוא אחי הצעיר שהוא חייל ולאחרונה הוא החל להשתמש במכשיר יותר מתמיד ( לאחי לפתע יש חברה והוא רחוק מהבית ). כמו כול חייל בישראל אשר בידו מכשיר סלולרי גם לאחי יש תוכנית חיילים שאמורה להיות מאד כדאית ומוזלת אך לצערו הרב, בעקבות שאינו יודע לשים מחסום על פיו התוכנית כבר הפכה להיות פחות כדאית עבורו וחפצה נפשו בתוכנית של קניית דקות שימוש מראש. אחי הצעיר שטרוד ביום יום בעינייני הצבא, פנה אליי על מנת שאעזור לו למצוא את הדיל המשתלם ביותר עבורו.
חיפשנו יחדיו וכול אחד לחוד ואכן כמו שאומר המשפט "יגעת ומצאת, תאמין".
ממצאי הסקר שלנו מצאו כי:
ברשת 050 הלא היא רשת פלאפון יוכל אחי לקבל 900 דקות במחיר של עד 250 שח לחודש לערך .
ברשת אורנג' אין חבילת דקות מראש והחבילה הטובה שמוצעת לאחי לצערו הרב אינה רלוונטית עבור שימושיו.
ובחברת סלקום לקוח חדש זכאי לקבל חבילת 1000 דקות במחיר של 237 שח לחודש .
וכאן אנו ניגשיים לנושא המעניין. חברת סלקום מציינת בלוגו שלה כי "בישבילי הכוכב זה אתה" מהסלוגן הזה משתמע כי מי שהכי חשוב בחברה הוא הלקוח ולא משנה מה גובה חשבון הטלפון שלו אבל ........
מסתבר שבסלקום מי שמשלם יותר שווה יותר ואם אתה משלם פחות אז ככול הנראה אתה יכול לראות את הלוגו של סלקום בתוכניות כמו כוכב נולד ועוד כול מיני מקומות ורק לנסות ולהרגיש את החום שפורץ ממנו .
בטח אתם שואלים מדוע אני ציני הנה התשובה .
פניתי בשם אחי לחברת סלקום (היות שאני עדיין רשום כבעל הקו) וביקשתי לקבל בעבורו חבילת 1000 דקות לכול היעדים כמו לקוח חדש במחיר של 237 שח אבל להפתעתי הנציגה שענתה לי ששמה היה קורין ( אם אינני טועה ) ציינה בפני כי אני זכאי לחבילה מצויינת באותם תנאיים כמו כול שאר הלקוחות המרוצים של סלקום חדשיים או ישניים ותיקיים או צעירים יפים או מכועריים, והמחיר שהוצע לי הוא לא אחר מאשר 347 שח. רק למען החשבון מדובר בכ 100 שח יותר לחודש לעומת לקוח חדש.
ביקשתי לשוחח עם מחלקת קישרי לקוחות היות שאני יודע כבעל נסיון כי לכול חברה שמכבדת את עצמה ישנו מוקד שימור לקוחות שמיתפקידו לנסות ולשמור את הלקוח בחברה (כמובן בגבולות ההיגיון והאפשרות ) ואז נענית לפי המשפט הבא " מוקד קישרי הלקוחות לא רלוונטי לגבייך ואתה לא מן הלקוחות שזכאיים לשוחח עם המחלקה הזו" שאלתי למה ? והתשובה לא אחרה לבוא "ישנם לקוחות שזכאיים לשוחח עם המחלקה הזו וישנם לקוחות שלא" במילים אחרות אם שם המשפחה שלך הוא ברונפמן, דנקר, או עופר ויש לך 12 מכשירים מינימום ואתה משוחח מעל 1000 שח בחודש למכשיר תדבר עם שימור הלקוחות כי אנו חפצים ביקרך אם אתה לקוח קטן רוב הסיכויים שתדבר עם שרות הלקוחות ושם יסתיים הסיפור.
ביקשתי בטון תקיף וכועס (אני לא מכחיש ) לשוחח עם מנהל ביקשו ממני להמתין 1.5 שעות כי המנהל עסוק בפניות קודמות למרות שהבעתי בתחילה טרעומת לעניין המתנתי את הזמן המבוקש.
לאחר שעה וחצי בדיוק, חזרה אלי מנהלת מקצועית בכירה בשם אסתר. ביקשתי גם ממנה לקבל הסבר למה אני לא יכול לשוחח עם מחלקת שימור לקוחות וגם היא מסרה לי את אותה תשובה אנחנו לא מספיק חפצים ביקרך כמובן שהמילים המדוייקות היו " ישנם לקוחות שמשתמשיים בקו יותר ממך ולכן הם ישוחחו עם מחלקת שימור הלקוחות אתה מטופל לשביעות רצונך או לא במוקד שרות הלקוחות בלבד" השיחה התנהלה על העניין של האפשרות שחברת סלקום תחרוג ממנהגה ותעניק לאחי את החבילה כמו לקוח חדש במחיר של 237 שח אבל, אסתר עמדה בשלה וטענה כי "אינה יכולה ליפות את הדבריים והמחיר שמוצע לי הוא 347 שח לחודש" ניגשתי לשאלה מאד ברורה, "האם לחברת סלקום משתלם להפסיד כול חודש 237 שח במהלך ה 24 חודשיים הקרובים (שזה הזמן שנותר לשרות של אחי ) ?" חישוב מהיר מדובר על 5688 שח לא כולל עם אחי יחרוג מהגבול שניקבע . אסתר שכבר הבינה מי עומד מולה ענתה שוב כי "אינה יכולה ליפות את פני הדבריים וכי אני זכאי שוב לקבל רק את החבילה של ה 347 שח לחודש". ניסיתי את מזלי שוב וחזרתי על שאלתי "האם שווה לסלקום להפסיד אותי בתור לקוח? האם משתלם לחברה כמו שלכם לאבד הכנסה חודשיית של 237 שח מלקוח ?" הפעם אסתר היתה אדיבה ופשוט ענתה "כן" . לאחר המענה הזה ביקשתי לקבל את טיפסי הניתוק לכתובת שלי השיחה הסתיימה בנועם עכור ואכן מחר אני לוקח את אחי למרכז השרות הקרוב לביתי של חברת 050 ואתחבר אליהם.
השאלה שלי היא אליכם קברניטי השיווק והשרות של חברת סלקום
האם הגודל שלכם כבר טשטש לכם את הראיה? האם מרוב לקוחות כבר לא חשוב אף לקוח קטן? האם החלטתם לדגול במשפט פחות אחד יותר נחמד?.
צר לי אם מישהו נעלב מן השפה הצינית אבל לצערי הרב אני נעלבתי יותר אם למושג ותק אין כול ערך בחברת סלקום ככול הנראה שווה לשלם יותר ולעבור לאורנג' או לחלופין לשרות זול יותר של חברת פלא-פון.
בתודה מראש לקוח מאוכזב של סלקום שמשלם רק 300 שח לחודש אה ואם שכחתי שם מישפחתי הוא כהן כי מה לעשות אבא שלי לא איש עשיר .
עלבון סוג הנזק :
הזמנה אישית למשרדי סלקום ושיחה על כוס קפה ועוגה עם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר- פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצ קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה