פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר האחריות וה"זריקה" על הלקוחות נושא התלונה:
ישראלי גל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שימור לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשנת 2005 רכשתי במיטב כספי (100 ש"ח לחודש) מכשיר ברשת סלקום מדגם 6630 של נוקיה...אחרי תקופת זמן מסויימת המכשיר התחיל לעשות צרות ומצאתי את עצמי "גר" במרכז השירות , אחרי שיחות ארוכות עם נציגי החברה הוחלט להחליף לי את המכשיר לדגם 6280 בטענה שהוא יפתור לי את הבעיות שהיו.

אבל מה שקרה זה שלא רק שהבעיות לא נפתרו הן רק החמירו..יש בעיות זמינות , שגיאות התחברות וRESET ים...ושוב מצאתי את עצמי מגיע המון פעמים למרכז השירות (שממוקם רחוק) אינספור פעמים , באחת השיחות שלי עם בכיר במעבדת מרכז השירות הוא אמר לי שאין יותר מדי מה לעשות בעניין וזו תופעה מוכרת , לא הסתפקתי בתשובתו ויצרתי קשר עם שימור לקוחות מהם נתבקשתי להגיע שוב למרכז השירות כדי לטפל בבעיה וכמובן ברגע שיצאתי ממרכז השירות התקלות חזרו... יצרתי שוב קשר עם שימור הלקוחות והנציגה שאלה אותי האם יש מכשיר אחר שאני מעוניין בו ? עניתי שכן - N73 ואמרתי גם שאינני מוכן לקבל מכשיר זול יותר וזאת כי אני משלם 100 ש"ח כל חודש על מכשיר שעולה 20 ש"ח בחודש אחרי החזרים..ואני לא מוכן לרדת ברמת המכשיר הנציגה אמרה שהיא תחזור אלי ובאמת אחרי שעה היא התקשרה ואמרה שהיא דיברה עם מנהל המעבדה ושצדקתי בעניין ה 6280 , אבל היא גם אמרה שהיא יכולה להציע לי רק מכשיר מדגם 6230i ולא שום דבר אחר או שאחכה חודש ואולי תצא גירסה שתפתור את הבעיות... עם כל הכבוד אבל זה לא לעניין (אם הייתי סלב הייתי מקבל הכל בלי לבקש בכלל) מה שקרה פה זה שהחברה החליטה לשווק מוצר בלי להיות בטוחים שהוא יעבוד כמו שצריך וחבל .. הלקוחות סובלים... אני אישית מפסיד המון על ניתוקי שיחות וחוסר זמינות

אני ממש מאוכזב .... חבל
אם לא אקבל פיתרון הולם אני עוזב ביחד עם המשפחה....
כספי סוג הנזק :
תלוי בחברה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ישראלי בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה