פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות חוזרות ונישנות אך ללא התיחסות!!! נושא התלונה:
בן טבים ליטל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של סלקום מאז ומתמיד משמע בערך 6 שנים, אני מורה פרטית למתמטיקה ואנגלית ומתמחה לשמאות מקרקעין מקצועות אשר גורמים לי להשתמש בטלפון בסכומים מאוד גבוהים כגון 800-900 ש"ח בחודש! לפני כ שנתיים הציעו לי להחליף מכשיר ולא עידכנו אותי שאני ממשיכה לשלם על המכשיר הקודם סכום מלא!!! משמע במקום להוזיל את העלות של המכשיר יצא שאני משלמת על 2 פלאפונים!!! ואת החיוב הזה ניתן לראות רק בחשבונית שמגיעה אחרי יותר משבועיים מה שלא מאפשר לך לבטל טת העיסקה!!! למדתי את הלקח שלי והחלטתי שכאשר אני אסיים את כל חובותיי לסלקום אני יעבור חברה אבל שוב הפילו אותי והבטיחו לי שאני מקבלת מכשיר נוסף מאוד משוכלל ולא רק שאני לא משלמת עבורו אלא יש לי החזר היות ואני מדברת בהרבה כסף כל חודש! אבל לא כך היה!!! בחשבונית האחרונה אני רואה שאני משלמת מעל 100 ש"ח רק למכשירים שנמצאים ברשותי (חוץ מהראשון שלקחו לי ואני ממשיכה לשלם עליו!!!) מה שניפח את החשבון שלי יותר!!! מה גם שיש הרבה כספים שנגבים ולא מידעים אותך עליהם!!! אני בקשר טלפוני איתם כמעט 3 פעמים בשבוע אבל אף אחד לא חוזר ולא מתייחס! הפסקתי להם את התשלומים והבטיחו שכאשר אחזיר את ההוראת קבע הם יפצו אותי מה שלא קרה בכלל!!!
כספי ובזבוז זמן!!! סוג הנזק :
הפסקת התשלומים על המכשירים!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' בן טבים בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה