|
|
|
|
|
|
חיוב שלא עפ"י ההסכם |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 13/6/2006 הצטרפתי לשירות משפחת סלקום לעד 4 מנויים, מאז סלקום מחייבת אותי ב- 59 ש"ח במקום 29 ש"ח, בגין שירות זה. אבקש טיפולכם המהיר לתיקון החיוב ולהחזר הסכומים שנגבו.
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן, חוסר אמון |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי וזיכוי מיידי בגין הסכומים שנגבו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר-פניות הציבור, סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חיים בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|