פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא עפ"י ההסכם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 13/6/2006 הצטרפתי לשירות משפחת סלקום לעד 4 מנויים, מאז סלקום מחייבת אותי ב- 59 ש"ח במקום 29 ש"ח, בגין שירות זה. אבקש טיפולכם המהיר לתיקון החיוב ולהחזר הסכומים שנגבו.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, חוסר אמון סוג הנזק :
תיקון מיידי וזיכוי מיידי בגין הסכומים שנגבו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חיים בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה