פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא הוגן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מפרץ חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנוי שנים רבות בסלקום ומשלם ביטוח על המכשיר. כשהוא נרטב במים באתי לתקן אך הם ביקשו השתתפות עצמית ולדעתי זו חוצפה בזמן שאני משלם כל חודש ביטוח. ביטלתי את המנוי שלי בסלקום כמחאה.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם עשור מוטי בקשר להשתתפות עצמית ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה