פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בעסק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני אלי שפנרמן בעל עסק של שרותי בר וריקוד לארועים,ברמן, רקדן מקצועי ומלמד ריקוד.
בתאריך 02.10.05 נכנסתי למרכז שרות ברמת גן לטיפול בפלאפון עקב בעיות קליטה הפרעות בשידור,ערבוב צבעים במסך ועוד.מאחר והיה לי שרות דו-רשת פתחתי את הפלאפון המשני בבדיקה שבוצע התגלה שהשיחות לא עוברות לאחר בירור יחסית קצר נציגת השרות העלתה השערה שהפלאפון ספציפי זה לא תקין, לכן ביקשתי שברגע שהפלפון 0522686143 יהיה לא זמין לבצע עקוב אחרי לקו השני שברשותי-0525318131 .יותר משעה וחצי ניסו נציגות השרות כולל אחראית משמרת לבצע את הפעולה ע"י שינוי פרמטרים במחשב ובמכשיר הפלאפון הראשי ולבסוף הפעולה התבצע.
יום לאחר מיכן 03.10.05 {ערב ראש השנה} לא הצלחתי לשלוח הודעת SMS ללקוחות ולחברים דרך הפלאפון, חשבתי לעצמי בטח עומס ברשת לקראת החג, נשלח מהמחשב הביתי דרך האינטרנט וכך היה. לאחר כמה זמן נראה לי מוזר שלא מגיבים להודעות שלי, התקשרתי לכמה אנשים לכעוס למה אין תגובה ואנשים אמרו שלא רק בירכו אותי חזרה גם הזמינו אותי למסיבות ואף שלחו לי הזמנות לעבודה ופה הבנתי שאין לי הודעות יוצאות או נכנסות באופן קבוע, התקשרתי בדחיפות למרכז שרות ובמענה נאמר שמיום שישי עד ראשון בבוקר פניות דחופות יטופלו{וזה למרות יום שני ולא שישי} וברגע שזה קשור לעסק זה דחוף אך נציגת השרות אמרה לי מאחר והחג נכנס אף אחד לא נמצא במוקד הטכני שיכול לעזור לי ורק לאחר החג אני אוכל להתקשר שוב ואוכל לתקן את הבעיה.תאמינו לי שבחג הזה היה עצוב.
ביום רביעי התקשרתי על הבוקר בלחץ לפתור את הבעיה ובאמת ראו שמתאריך- 02.10.05 יום ביקורי במרכז שרות חסמו לי שכמובן בטעות את שרות ההודעות,וחידשו לי את השרות עם פיצוי מספר הודעות חינם ,בכנות דבר שלא פיצה על כלום.
באותו יום רביעי בערב שוחחתי עם אחי בפלאפון והוא שואל אותי איך זה שכל כך הרבה זמן תפוס אצלי הקו. לאחר בירור מעמיק מסתבר ששוב פספסתי ככול הנראה לקוחות או חברים שוב בדחיפות למרכז שרות 23:30 בלילה לא שבת ולא חג אבל במענה מצוין גם בפרוש הסרה או התקנה של שיחה ממתינה ופה הייתי עובד עצות כי למרות שהנציגה אמרה לי שאין לה מחשב עקב עבודות תחזוקה ביקשתי ממנה שתיקח עט ודף ותרשום שיחזרו אלי כי אני במצוקה{ולא אני לא מגזים} הנציגה אומרת לי ואני מצותת אותה "אני מצטערת אבל אנחנו לא עובדים כך אם תוכל להתקשר שוב עוד שעתיים" הייתי בשוק מתשובתה אבל חיכיתי חצי שעה יותר והתקשרתי אחרי שעברו שעתיים וחצי {02:00 לפנות בוקר}כדי להיות בטוח, זה חשוב כמו שהדגשתי קודם ביקשתי שיסדרו את עניין שיחה ממתינה ושאחראית תחזור אלי.
בוקר יום חמישי 10:30 חוזרת אלי אחראית ביקשתי הסבר על תקרית הלילה כדי שאני העזוב את הנושא נתנה לי אותה אחראית זמן אויר חינם ,אבל מטרת השיחה הייתה לבקש שטכנאי שרות יעבור על כל הפרמטרים שלי ושהכול סוף סוף עובד ,הובטח לי שזה יבוצע.
יום שישי של אותו שבוע {14.10.05} מזה הרבה זמן הייתי צריך את שרות האינטרנט באופן דחוף ומאחר ולא הייתי במשרד או בביתי שלפתי את הפלפון וניסיתי להיכנס לאינטרנט אבל לא האמנתי שזה קורה לי בפעם השלישית שרות האינטרנט לא היה זמין. אז שוב למוקד שרות העבירו אותי למוקד האינטרנט וכאן נציג השרות אחרי שכמעט התפוצצתי אמר לי שהוא חיבר לי שוב את שרות האינטרנט ונתן לי חודש גלישה חינם ומה זה עוזר לי אם האינטרנט עדיין בזמן שאתם קורעים מכתב זה לא עובד.
איך יכול להיות שלאחר שביקשתי שיבדקו בצורה מעמיקה האם הכל עובד בצורה מושלמת לא עבד לי האינטרנט באותו רגע קריטי .באחת מהשיחות באותו יום שישי נמאס לי לבקש אחראי/ת וביקשתי מנציגת השרות לשלוח לי בהודעה לפלאפון כתובת ופקס לפניות הציבור והיא אמרה שתוך כמה דקות תשלח מסר זה ופה בה שוב אבל לא דובים ולא יער ואפילו לא SMS קטן.
יום ראשון 16 אוקטובר 2005 התקשרתי שוב לנסות לחבר את שרות האינטרנט שלי אבל התקשרתי בשעה 07:55 ונאמר לי ע"י נציגת השרות שאני אתקשר שוב עוד שלוש דקות ולאחר ששוב כמעט התפוצצתי והנציגה הרגישה בכך ואז הציע שהיא תתקשר אלי אבל מאחר ויש לי חיים אחרי חוץ מלדבר אם שרות לקוחות סלקום והייתה לי פגישה בזמן הסמוך ויתרתי על ה"תענוג" של שיחת המשך,כדרך אגב אני יודע שאותה נציגה עלתה על זה שחן לא החזירה לי SMS באותו יום שיש ותיקנה את הנושא, קצת מאוחר.
לסיכום עד עכשיו אמרתי שככל הנראה הפסדתי טלפונים החשובים לעסק ועכשיו לאחר בדיקה מעמיקה אני יכול לומר לכם בוודאות לא רק המוניטין שלי נפגע שאני זמין 24 שעות לכל מי שצריך את שרותי, ההפסד הכספי מגיע לכמה אלפים של שקלים חדשים, אני הייתי שמח לקבל מחברת סלקום פיצוי כספי אני חושב שהמכתב הזה צריך להגיע עד למנהלים בכירים שאולי באמת יחשבו אם לא מגיע לי איזה פיצוי כספי על הנזק שנגרם לי- עצבות ועצבנות בחג עוגמת הנפש ויש אנשים שאני לא אוכל לעשות שוב עסקים איתם , תאמינו לי אם סלקום הייתה עוד קבלן שעובד איתי הוא היה צריך עו"ד טוב מאוד כדי להתגונן מתביעה שיכולה לחסל כל קבלן קטן אבל מדובר בסלקום שהיא אימפריה די גדולה....
ולי בעל עסק קטן לא יהיה את הכוח הזמן או הממון להלחם בה.
עוגמת נפש-כספי-עלבון ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר שפנרמן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר שפנרמן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה