פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת וחוסר מתן שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לשדרג מכשיר סלולרי. הבהרתי למטפלים כי אין ברשותי מכשיר תקין אחר וכי אני זקוקה מאוד ובדחיפות למכשיר שאמור להישלח אלי. לאחר תיאום אין סופי של פרטים ומועדים סוכם כי המכשיר ישלח לביתי באמצעות שליח ביום 2.11.05 בין השעות 19:00 ל- 21:00 וזאת כיוון שבנסיבות הספיציפיות לא ניתן היה לתאם מועד אחר ו/או מוקדם יותר ו/או לכתובת אחרת. במועד האמור, לאחר שהמכשיר לא הגיע בשעה 21:15 התקשרתי למוקד. כמובן שענו לי כי בשעה זו כבר אין מי שיטפל בעניין, התנצלו והבטיחו כי למחרת מוקדם בבוקר יצרו איתי קשר. כמובן שאף אחר לא יצר איתי קשר. התקשרתי אני בערך בשעה 11:00 למוקד החברה. המוקדנית הבטיחה באופן נרגש כי תוך 20 דקות ייצרו איתי קשר. כמובן שאף אחד לא התקשר וגם המכשיר לא הגיע. מרגיזף בעיקר על רקע הפרסום שלהם.......

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן אלעזרי - אחראית פ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' גלפר ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של גב' גלפר.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה