פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג מכירות לא יידע את בני החייל על זמן התחלת מבצע. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז שירות א"ת חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בני חייל בשירות סדיר, החליט לשדרג את מכשיר הפלאפון שברשותו מדגם נוקיה 3100 לנוקיה 6280 דור שלישי. השדרוג נערך המרכז השירות בחולון ע"י נציג מכירות בשם עטאף.
הנציג אמר לבני כי בהתחייבות תשלום קבוע מידי חודש של 260 ש"ח הוא יזכה ל 610 דקות, לגלישה בנפח של 100 MB ,לאחריות מקיפה, ולעוד כהנה וכהנה הטבות.
ובני יצא משם בידיעה ברורה שזה התשלום שישלם מידי חודש בחודשו, ותו לא.
אלא אם כן יעבור את זמן המסגרת של השיחות , דהיינו 610 דקות שיחה לחודש.
מאחר ולדעתי ולדעת רבים וכנראה גם לדעת אנשי סלקום אכן יש ממש בטענות נגדם וכעובדה הם ביטלו את העיסקה עם בני .
אך לא נאמר לו ע"י נציג המכירות מר עטאף שההטבות לא תינתנה במעמד השדרוג.
ולכן בתום לב בני דיבר באופן חופשי מהחודשים שקדמו לשידרוג.
להפתעתו כעבור כ-3 שבועות קיבל בני חשבון טלפון גדול,כ- 2/3 ממשכורתו הצבאית העומדת על 700 ש"ח, בניגוד לכל ציפיותיו.
כאשר פנינו לחברת סלקום הסכימה החברה לבטל את העיסקה ולהחזיר את החיוב על המכשיר שלקחה וזאת יותר מחודש לאחר ביצוע העיסקה.
אך למרות כל הפניות לאנשי שירות הלקוחות להשיב גם את הסכום היחסי שנגבה מבני ,טרם נעניתי.
בכעסו ואכזבתו בני החליט לעבור לחברה אחרת.
רציתי למנוע ממנו לעשות צעד פזיז ולכן פניתי מספר פעמים רב לכוכבית עמוס ,
מספר המקשר אותך עם עוזרי המנכ"ל מר עמוס.
דיברתי עם נציגה בשם נעמה שגילתה הבנה ואהדה רבה אך אמרה לי בגלוי שאין ביכולתה לעשות מאומה.
לאחר פניה נוספת חזרה אלי נציגה בשם אסטר ( זה שמה ), שגם גילתה אהדה והבנה והבטיחה להחזיר לי תשובה בפרק זמן מסוים ומהיר.
היא אכן חזרה אלי ב SMS אך רק כדי להודיע לי שהיא תחזור אלי לשיחה.
נציגה זאת לא חזרה אלי עם תשובה לכאן או לכאן עד עצם היום הזה.
דיברתי עם נציגה בשם אילנית ועוד נציגים , אני חייב לציין שנעניתי באדיבות ע"י כולם/ן , אך לצערי ללא תוצאות.
ולו רק כדי להתייצב מאחרי בני , החלטתי לאור יחסם המאד פוגע של אנשי סלקום להתנתק מהם למרות הנזק הממשי שנגרם לי עקב כך.
כלקוח מאד וותיק חשתי עלבון צורב מיחסם המשפיל של אנשי שירות הלקוחות של חברה המצהירה השכם והערב על " אהבתה " ללקוחותיה.
ואני מקווה מאד להעזר בכם לבירור בהעניין באופן רציני.

בתודה מראש !!

עלבון , עוגמת נפש , נזק כספי. סוג הנזק :
החזרת המצב לקדמותו , שקלול זמן השיחות של בני במשך פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה