|
|
|
|
|
|
דבר אל הקיר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שוב- כלום לא טופל, אני ממשיכה לקבל חיוב בסך 59 ש"ח לחודש במקום 29ש"ח עבור סלקום משפחה למרות פניותי הרבות. גם לאחר ששלושה מנציגי השירות של החברה הבטיחו לי בנחרצות שהכל טופל והם רואים זאת. זה פשוט מכעיס בצורה בלתי רגילה!!!
|
חוסר אמון,בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
להחזיר לאלתר את ההפרש שמגיע לי בהעברה לחשבוני. אות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר- פניות הציבור, סל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חיים בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|