|
|
|
|
|
|
נראה לי שזוהי ה"שיטה" אצלכם- לסבך את הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת מרץ ביליתי יום שלם אצל נציגכם (וזו לא הפעם הראשונה), הוא עדכן לבני תוכנית סטודנט- הטבה חמישה חברים. "לא דובים ולא יער" מאז ועד היום חוייבתי (כי זה חשבונית אחת), ב- 63 א"ג לדקה במקום 33 א"ג לדקה.
|
עבר כבר כל גבול |
סוג הנזק : |
לתקן את המעוות, ולהחזיר מיד את הכסף שלקחתם- הפעם ז |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר- פניות הציבור, סל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חיים בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|