פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הם כל הזמן מטעים את הלקחות שלהם... נושא התלונה:
אליאסתם מיכל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מכשירים לי ולבעלי במסלול שהומלץ לי עי נציג סלקום עד כאן הכל טוב ויפה.
הנציג הסביר לי שאם אני ובעלי מדברים מעל 400 ש"ח בחודש אנו לא נצטרך לשלם עבור המכשיר אך לצערי המידע היה מוטעה. שמחים הלכנו הביתה וכאשר קיבלנו את חשבון הטלפון ראינו שחויבנו עבור המכשיר בעלות של 150 ש"ח וקיבלנו זיכוי של כך וכך שקלים בודדים אז תגידו לי אתם לא לימדו אתכם שם בסלקום לא לשקר!!!

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור-סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יניב ומיכל אליאסתם/חלפון בקשר ל תוכנית חיוב וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה