פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב סלקום חול נושא התלונה:
הנדל דוד שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחלת אוקטובר 2006 , נסעתי לדרום אפריקה עם מכשיר הסלקום שלי , קיבלתח מס. סלקום חול להתקשרות לארץ לדברי החברה בהנחה.
בחיוב שלי התברר לי כי גם שעשיתי שמוש במס. זה והמינוי בארץ לא ענה , חויבתי בתשלום עבור השיחה , אצין כי נאמר לי שהחיוב הוא מרגע ההתקשרות למס . בארץ אך זה אבסורד לגבות כסף שהמספר לא עונה . ולכך אף אחד מהנציגים הניכבדים לא טורח לומר , כי גם במיקרה של מס. לא עונה החשבון יחויב.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר הנדל ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר הנדל.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה