פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למכשיר ואי רצון לתקנו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשעות הבוקר הייתי בתחנת שירות של סלקום בגלל שהיה סדק במכשיר
להפתעתי - נאמר לי שצריך להחליף לגמרי את המכשיר ומיהרו להחליפו ללא אישור שלי, יש לציין שהמכשיר זה מצוי הרבה מאוד מידע חשוב אשר אין אפשרות להעבירו בין מכשירים (גם כאשר מדובר באותו מכשיר) ויש צורך להעבירו ידני (כמות רבה ככל שתהיה). כמו שאמרתי ההחלפה הייתה ללא אישור שלי ורק בקשה שלי גרמה להם בכלל להעלות את האפשרות שאני אעביר את המידע בין המכשירים. מכיוון שלא היה לי זמן נמסר לי חזרה המכשיר הקודם. אך הרבה מאוד מההגדרות נעלמו כלא היו.
כאשר היה לי זמן (18:30 בערב) התקשרתי למוקד השירות שלהם אך שם הם לא עוזרים בנושא זה בין יום שישי ב 17:00 ליום ראשון.
כלומר גם עשו פאשלה וגם עכשיו לא מוכנים לעזור. וכל זה בגלל שהתקשרתי שעה וחצי אחרי "שעת הסגירה" שלהם. ובכלל, מה קרה שלא נותנים שירות 24 שעות 7 ימים בשבוע? חוסכים כסף על חשבון הלקוח ?
ומה עם לקוחות שסלקום עצמה פגעה בהם?
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן שירות 24/7 ולתת ללקוח את האפשרות להחליט מה לעש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שוסט בקשר לשירות שקיבל ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה