פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח עם מכשיר שבור - סירוב למכירת מכשיר חדש נושא התלונה:
קליינר  נעם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי נעם בן כ30 וברצוני להסב את תשומת הלב של הציבור דרככם לסיפור שהיה לי ברשת סלקום ואיך החברה מתעללת בלקוחותיה הקטנים.

הנני מנוי סלקום כעשר שנים. לפני כחודש מכשירי נשבר לחלוטין ואני כמובן ממשיך לשלם עליו אך סירבתי לתקן אותו כי העלות גבוהה מאודץ לפני כיומיים ראיתי את הפרסומים של סלקום לגבי מבצעיה וביקשתי לרכוש מכשיר חדש באותו קו. לתדהמתי הרבה סירבו בסלקום לאפשר לי לעשות זאת משום שמכשירי שבור ולא ניתן להחזיר להם אותו!!!! שימו לב זה על אף שאני ממשיך לשלם על המכשיר, סלקום דרשו שאתקן את המכשיר בעלות של מאות שקלים ואחזיר להם אותו ורק כך אוכל לרכוש מכשיר חדש!!!! כמובן שאם הייתי לקוח חדש אזי לא היו שום תנאים לרכישת המכשיר. לאחר מספר שיחות זועמות ביקשתי להתנתק מרשת סלקום ולצערי אמרו לי שלא ניתן לנתק את המכשיר ויחזרו אליי לאחר הסוף שבוע (שימו לב עוד 4 ימים). אשמח לפרסם את הסיפור שכן הנני בטוח שאינני היחיד שנפל קורבן לתעלוליה של סלקום.

נעם
בזבוז כספי וזמן סוג הנזק :
לאפשר לי לרכוש מכשיר חדש ולהדיגש כי אני ממשיך לשלם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קליינר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה