פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז שירות לקוחות - חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בפניתי למרכז שירות הלקוחות של סלקום על מנת לתקן מס' ליקויים במכשיר מסוג NOKIA 6100, נמסר לי שיתכן שידרש לאתחל את תוכנת המכשיר, דבר שיגרום למחיקת כל המידע האישי כגון: טלפונים, הודעות SMS, רינגטונים וכו'.
כאשר, מנסיון מר, ביקשתי שהמידע הנ"ל יגובה ויוחזר למכשיר לאחר האיתחול, נאמר לי ע"י נציג השירות שהדבר אפשרי אבל בערבון מוגבל, מכיוון שתהליך הגיבוי והשיחזור לא מצליח תמיד עקב תקלות מחשב, וקיים סיכוי של 50% שהמידע שלי יאבד.
מצב זה הוא אבסורד! הרי אני בעצמי או כל לקוח אחר יכול בעזרת מחשב ביתי רגיל ותוכנת צד שלילי (לא מקורית של NOKIA) לגבות את המידע ולשחזרו עם ערבות של 100% הצלחה, אז משווקת ונותנת שירות מורשית של של נוקיה לא?!
הפתרון היחיד שהחברה הציעה הוא תדפיס של כל מספרי הטלפון במידה והמידע אכן יאבד או שאני בעצמי יעשה את הגיבוי בבית ויחזור בזמן אחר לבצע את העדכון.
בגלל שמקרה זה כבר קרה לי בעבר בעת ביצוע עדכון תוכנה, והייתי צריך לשבת זמן ארוך מאוד ולהכניס את כל מספרי הטלפון מחדש בצורה ידנית, בחרתי שלא לבצע את התיקון בזמן זה.

בעיה נוספת היא שכאשר ביקשתי למסור מס' טלפון אחר על מנת שיודיעו לי כאשר המכשיר מוכן מהתיקון, נאמר לי שהדבר בלתי אפשרי, זמן תיקון סטנדרטי הוא בין 30 ל- 60 דקות ושעלי פשוט לחכות ולבדוק מתי המכשיר יצא מהתיקון.
בעבר, בהיותי לקוח בחברת "פלאפון", שירות זה לא רק שנענה ע"י שירות הלקוחות אלא אף הוצע ביוזמתם, ובכך העלה את נוחות הפנייה לשירות הלקוחות וחסך לי זמן.

לזכות חברת סלקום יאמר כי נציגי שירות הלקוחות אדיבים ונכונים לעזור ושאר הליקוים שהיו במכשיר תוקנו לשביעות רצוני.
בזבוז זמן הלקוח סוג הנזק :
תיקון הבעיה ושיפור השירות הטכני, שינוי נהלי שירות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן אלעזרי - אחראית פ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר כהן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר כהן.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה