פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם. בביתי אשר במעלה אדומים אין קליטה. הרבה פעמים אני נאלצת לצאת מהבית כדי שאוכל לדבר. רוב הפעמים, אנשים מתקשרים וישר עונה להם המשיבון. מה גם שלפעמים אני מתחילה לדבר וזה מתנתק (אפילו כמה פעמים באותה השיחה!) ואז צריכה לחייג שוב. כשאני מתייאשת מאיכות השיחה, אני כבר מחייגת מהבית מקו של בזק, דבר שעולה לי הרבה כסף.
כמו כן, גם לנתק ולהתקשר שוב- עולה כסף. במיוחד אם זה קורה כמה פעמים באותה השיחה!
תודה, שרה.

כספי סוג הנזק :
אבקשכם לבדוק את הנושא ולראות כיצד ניתן להקל עלי מב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר- פניות הציבור, סל שם ותפקיד:

אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' שאנאס ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' שאנאס.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה