פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
בידוש דוד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון:ביטול עיסקה
שלום רב,
בתאריך 5.12.06 נעשתה רכישה/שידרוג של 2 מכשירים במרכז השירות והמכירה של חברת סלקום בקניון חוצות אשקלון.

בתאריך 18.12.06 פנינו למרכז שירות על מנת לבטל עיסקה זו:
1.שביעות רצון מהמכשירים
2.אי שביעות רצון מהשירות שניתן במשווק המורשה של סלקום בקרית גת
אחרי שיחה עם נציגת פניות ציבור מורן הוסבר הדבר:
א.שירות גרוע שבא לידי ביטוי בזמני המתנה גבוהים,אי הגעת מכשירים מתיקון ואי הודעה טלפונית ברוב המיקרים על מכשירים שהוחזרו מתיקון.

ב.הוסבר בפקס לפניות ציבור הסבר מפורט על מיקרים טכניים שגרמו עוגמת נפש רבה לי ולמשפחתי.
בנוסף הוסבר לגבי המשווק המורשה בקרית גת שלרוב לא עומדים בזמני הסגירה והפתיחה ושלרוב יש שם הרשאה של מנהל בלבד לבצע פעולות פשוטות ולרוב הוא לא נמצא שם כי הוא עסוק כמנהל מוסך בסמוך למרכז שירות.
קרה גם מיקרה שהמרכז שירות היה סגור בשעות פעילות כי "הנציגה הלכה להביא את הילד מהגן"..וכל מיני מיקרים נוספים שפורטו בפקס שנשלח לפניות ציבור.

מורן מפניות ציבור חזרה אליי ב 25.12.06 ונאמר לי כי לא ניתן לבטל עיסקה כי הנוהל בסלקום זה ביטול עיסקה עד יום עסקים אחד בלבד,שלפי החוק ביטול עיסקה הוא עד 14 יום מתאריך הרכישה שעדיין לא עברו מפנייתי למרכז שירות באשקלון בתאריך 18.12.06.כמו כן יש לציין כי נאמר על ידה שכל אלו לא סיבות מוצדקות לביטול עיסקה וגם הציע להחליף את המכשירים לאחרים שאחרי שיחה ארוכה הסבירה כי לא ניתן לבטל עיסקה כי "אין לסלקום מה לעשות עם מכשירים משומשים"-הצעה שסותרת את דבריה .אני מאמין שבטוח יהיה לסלקום שימוש במכשירים האלו(הם ישמשו כמכשירים ממוחדשים-מכשירים אחרי תיקון).
יש לציין שחזרו אליי רק אחרי 6 ימי עסקים מהפנייה שלי ב18.12.06

שלחתי שוב פקס מפורט ורישמי לפניות הציבור ב26.12.06 ושוב מורן הנציגה חזרה אליי רק 2.1.07ב עם אותה תשובה ועם פיקסוס פקס הסכם ביטול התקשרות.שאלתי אותה פרטים לגבי המנויים ונאמר לי שהיא לא יכולה לתת לי פרטים ושירות , אחרי שיחות ארוכות איתה לגבי המכשירים אלו ספיצפים.מוזר לא?(יש לציין כי כבר מ31.12.06 ניסתה להשיג אותי )
עקב כך ביקשתי מנהל-והוסבר על ידה כי מנהל יחזור אליי תוך 24 שעות
והיום 3.1.06 שוב חזרה אליי בטענה שמנהל יחזור אליי מחר.
יום א 7.1.07 שוחחתי עם נציג פניות ציבור בשם קובי שנתן לי אוזן קשבת וסבלנות ויש לציין אותו לשבח,אך גם איתו לא הגענו לפיתרון לשביעות רצוני שהיא- ביטול עיסקה בלבד.
כל זה בשביל לבטל עיסקה לפי חוק ,וכל זה כלקוח מעל 6 שנים.
כבר פניתי לפניות ציבור פעמייים-אני מקבל כבר אותה תשובה ועם סחבת של מעל שלושה שבועות ללא פיתרון הולם.

במידה ולא ינתן פיתרון כפי שנידרש אני מפסיק את שירותי סלקום וביטול המכשירים המדוברים+מכשירים נוספים שברשות ילדיי.


בברכה,
לקוח סלקום

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גלעד בידוש בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה