פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית ציבור יחס מזלזל חיובים שלא נאמרו, ואי עמידה בחוק 14 יום. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 4-1-07 התקשרתי לסלקום בבקשה לשדרג את מכשירי. לאחר ששמעתי את הצעתם אמרתי להם שישנה הצעה עדיפה בפלאפון וכדי שיוכלו לאמת את דברי הם מוזמנים להיכנס לאתר ולבדוק את ההצעה לרכישה דרך האינטרנט.
לאחר שלא היה באפשרותם להציע לי הצעה יותר עדיפה בקשתי לדעת איך אני מתנתק מהחברה, הנציגה העבירה אותי למחלקת שירות לקוחות.
במחלקת שירות הלקוחות הנציגה שאלה אותי מה הסיבה שאני רוצה להתנתק, והסברתי לה כמפורט לעייל.
הנציגה הציעה שאמתין עם ההחלטה ושתוך שעה יחזור אלי נציג.
רק למחרת בבוקר חזרה אלי נציגה ממח' שימור לקוחות והציעה לי את ההצעה הזאת:
מכשיר דור 3 ב-46 ₪ עם החזר של 36 ₪ בגין שיחות.
חבילת גלישה שאני מחויבת לקחת ב19 ₪ .
והחזר גם על דמי מנוי שמותנה בשיחות מעל 600 דקות.
מכשיר קבוע לרכב חינם או דיבורית ב6 ₪ לחודש.
ואם אני מעוניינת אז שליח יגיע אלי לבית.
בקשתי לחשוב על ההצעה ומיכל הנציגה אמרה שבכל מקרה היא תכתוב את ההצעה במחשב כי היא תקפה ל-48 שעות, ומכוון שיום שישי אז היא תכתוב שההצעה עד יום שני, ואם אני ארצה אז אני אוכל להגיע גם למרכז שירות ולשדרג שם את המכשיר. וזאת גם בכדי שאוכל לראות עוד מכשירים.
ביום ראשון התקשרתי למח' שדרוגים והנציגה שענתה לי לא ידעה על ההצעה דבר. בקשתי ממנה להתעדכן עם מיכל הנציגה איתה דברתי ממח' שימור לקוחות והנציגה העבירה אותי למח' שירות הלקוחות. שם שטחתי שוב את טענותיי ושוב הובטח לי שיחזור אלי נציג.
לאחר שחזרה אלי נציגה הסברתי גם לה את טענותיי, בתחילה לא היה לה מושג על מה אני מדבר ורק לאחר שהיא בדקה שוב היא אמרה שזה מוזר שבח' שדרוגים לא ראו מכוון שזה מופיע במחשב ושהפעם אני יכולה ללכת לשם ולשדרג ולא תהיה בעיה.
באותו היום נסעתי למרכז השירות של סלקום בפתח תקווה שנמצא בקרית מטלון.
שדרגתי את מכשירי לפי ההבטחה שניתנה לי והוספתי מכשיר קבוע ללא תשלום לרכב, מכיוון שהדיבורית הייתה כרוכה בתשלום.
למחרת לאחר שחזרתי ממרכז ההתקנות שגם הוא נמצא בקרית מטלון שבפ"ת, התקשרתי כדי לברר לגבי התוכנית שניתנה לי, רציתי לברר את עלות השיחות לרשת סלקום ומחוץ לרשת.
הנציגה [שבי] הסבירה לי על תוכנית אחרת הסברתי לה שזאת לא התוכנית שהובטחה לי ,לאחר וויכוח ממושך היא אמרה שהיא רואה על מה אני מדבר ושזה רק עכשיו התעדכן.
לאחר שהבנתי שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, בקשתי ממינה לחזור על כל פירוט התשלומים שאני מחויבת עליהם במסגרת העסקה.
אז התגלו הסתירות או יותר נכון העוקץ נאמרו לי דברים שקודם השדרוג לא נאמרו וכול זאת בטענה שזה נאמר לי וגם זה כתוב במחשב וזאת למרות שצינתי לפניה שלפני רגע היא אפילו לא ידעה על התוכנית שלי למרות שהיא הייתה ליד המחשב.
אחת הסתירות היא שאני מקבלת החזר על המכשיר בסך של36 ₪ בתנאי שאני מדברת 600 דקות בזמן שלא נאמר לי שום תנאי להחזר פרט לגבי התוכנית. הסתירה השנייה היא שאני מחויבת 24.90 ₪ עבור המכשיר הקבוע ברכב. שכעסתי על זה היא אמרה שאני מקבלת גם על זה החזר בתנאיי שאני מדברת גם מעל600 דקות ושהכול כתוב והכול נאמר לי ועכשיו את גם חתומה על זה ואין מה לעשות.אמרתי לה שבניירת אצלי לא כתוב דבר על זה,אז היא אמרה שזה כתוב אצלם ולא אצלי.
בקשתי לדבר עם מיכל ונענית בשלילה .
בקשתי לבטל את העסקה ולהחזיר את המכשיר, והנציגה תענה שאין אפשרות כזאת, הסברתי לה שיש חוק לגבי 14 יום , הנציגה אמרה שבגלל שלקחתי את המכשיר דרך המרכז ולא דרך שליח אז אין לי 14 יום, הסברתי לה שלא נאמר לי חצי דבר לגבי זה ושאני רוצה לבטל את העסקה ושזאת הטעית ציבור. הנציגה אמרה שזה בעיה שלי ואין מה לעשות כי אני חתומה אמרתי לה שאני אפעל בדרכים משפטיות על מנת להשיג את זכותי לגבי 14 יום הנציגה ענתה לי שהיא מחויבת למסור לי שגם לזה הם ערוכים ושיש להם עורכי דין שזאת עבודתם ובזאת הסתימה השיחה.
ברצוני לציין את היחס המזלזל לאורך השיחה ואת סילוף הדברים שנאמרו לי בתחילה.
למען הסר ספק הסכומים הם כוללים מע"מ.
מבקשת אני מכם לעזור לי לפרק את העסקה ולא רק בגלל היותה גרועה לאחר הסילוף אלא בייחוד השקרים היחס ועוגמת הנפש.
מבקשת אני מכם לחייב את סלקום לפרסם את אופן הטיפול המלא בתלונתי ולא בצורה השבלונית "הלקוח טופל לשביעות רצונו". אלא בפירוט מלא כיצד טופל.


עוגמת נפש עלבון וכספי סוג הנזק :
פירוק החבילה כמתחייב בחוק עד 14 יום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מדעי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר - פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה