פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בלתי הולם בתלונה שלי נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אלחדיף 1 כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/1/07 קיבלתי מכתב מסלקום בהקשר לתלונה שלי שפורסמה כאן באתרכם. תגובת סלקום היא כזאת ואני מצטט: "עם קבלת פנייתך מאתר תלונה, בוצעו מספר ניסיונות להשיגך טלפונית, ללא הצלחה ולכן אעלה את תשובתנו על הכתב."
"בפנייתך ציינת כי במעמד ביצוע עסקת הרכישה לטלפון שמספרו 0525688491, לא נמסר לך, כי קיימת התחייבות לשוחח בסכום מינימלישל 30 ש"ח כולל מע"מ."
"מבדיקה ברישומינו עולה כי בתאריך 11/10/06, בעת רכישת הטלפון במרכז השירות שלנו בטבריה נמסר לך המידע האמור, כמו כן מצורף למכתב חוזה הרכישה עליו חתמת במעמד ביצוע העסקה"

בכל התליך הנ"ל לא נעשתה פנייה אחת שלא לדבר על מספר פניות כדי להשיג אותי וההוכחה לכך היא תיעוד שיחות שקיבלתי אל הטלפון שלי. כמו כן, החוזה שכביכול מצוין שחתמתי עליו הוא חוזה ששונה, שכן אם זהו העתק לחוזה שחתמתי עליו היכן נמצאת חתימתי? בכל דפי החוזה שנשלח אליו אומנם קיים תאריך ביצוע העסקה באופן מודפס ושם נציג השירות אך חתימתי אינה נכללת בין דפי החוזה. זוהי לדעתי הוכחה שנעשה שינוי בחוזה שלא על ידיעתי, כמו כן, לא נמסר לי המידע בדבר ההתחייבות. ממכתבם עולה כי בדקתם ברישומכם כי אכן נמסר המידע האמור אך זוהי טענתכם בלבד. לא סופקה בידי הוכחה לכך שאכן המידע האמור נמסר והחוזה כפי שנשלח אליי הוא חוזה שעבר שינוי. במעמד ביצוע העסקה הוסבר לי כי אני נדרש לשלם 9.90 ש"ח על דמי שימוש במסלול חיילים ובנוסף לכך 9 ש"ח על מכשיר נוקיה 6070 * 36 חודשים סה"כ 18.9 שקלים בחודש ולא דובר בכלל על ההתחייבות לסכום מינימלי של 30 ש"ח בחודש.
כספי סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות לסכום מינימלי או לחילופין ביטול עסקה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רובי - אחרי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חיון בקשר לפנייתו וטופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה