פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור גלישה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!

לפני כחודשיים פניתי לחברת סלקום בבקשה לחסום כל גישה לאינטרנט.מוקדנית נחמדה אמרה לי לאחר מס' דקות "העניין טופל".בחשבונית 11/11/06-10/12/06 המשיכו לחייב אותי עבור גלישה.פניתי שוב למוקד של חברת סלקום,לאחר בדיקה קצרה נאמר לי שהשירות לא היה מנותק ושבחשבונית הבאה אני אקבל החזר,כמו כן נאמר ע" המוקדן כי הפעם הגלישה נחסמה.לפני מס' ימים קיבלתי את החשבונית עבור 11/12/06-10/01/07 ובה לא רק שלא ראיתי את ההחזר,אלא החיוב עבור הגלישה היה גם בחשבונית זו.יש לי כמה שאלות לחברת סלקום:

1)האם השירות *123 קיים כדי לנפנף אל הלקוחות?
2)איך אחרי שחסמו פעמיים את הגלישה,אני המשכתי(לטענתכם)לגלוש?

הנני מחכה לתשובהתכם ולהחזר הכסף(למרות שמדובר בשקלים בודדים).אני לא מעוניין לספק לחברת סלקום הלוואות!!

תודה מראש לצוות של האתר המקסים הזה.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר קילימניק ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר קילימניק.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה