פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת סלקום באמצעות כוכבית 321 במטרה לבדוק אפשרות לשדרג את הטלפון של זוגתי
המוכרן מעבר לקו היה עסוק ככל הנראה בשיחה פרטית נוספת והפגין חוסר סבלנות ורצון לעזור לי לבחור מכשיר לבסוף סכמתי אתו על 3 דגמים ובקשתי שיחזור אלי כעבור 5 דקות ע"מ לאפשר לי להתיעץ עם אישתי ( הבקשה נבעה מהעובדה שהמתנתי זמן רב עד למענה של סלקום ) ,עד היום אני מחכה

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר נחמיה ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר נחמיה.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה