פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון סלקום חול מופרז נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פתחתי את המכשיר לצורך שיחות מיחול לארץ ממש לפני הטיסה, לדברי נציגת השרות הוסבר לי על הקודים שהיה צריך להקיש לצורך קבלת תעריף מוזל, לא קיבלתי את המייל שאמור היה לציין את הקודים ולא הוסבר לי שללא הקוד אני אחוייב במחיר מלא. החשבון הגיע ל600 ש"ח כאשר רוב החיוב היה על שיחות ממילנו בתעריף של 22 ש"ח לדקה
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' לוי ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של גב' לוי.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה