פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בושה וחרפה פשוט מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי מזה שנתיים בחב' סלקום ובבעלותי4 מכשירים בכל חודש אני בודק את החשבונית החודשית ולדאבוני אני מוצא בכל פעם טעות בחשבונית הווה אומר חיובים אשר לא היו ולא נבראו ובנוסף לכך חיובים אשר מחויבים לא כפי שסוכם לא יעלה על הדעת שבכל חודש אני אמצא טעות כזו או אחרת ואני צריך בכל חודש להתקשר לשירות הלקוחות וליידע אותם על שישנה טעות בחשבונית ואז נאמר לי נכון אדוני אתה צודק אנו נזכה אותך ואנו מצטערים שהרי אם לא הייתי בודק את החשבונית בכל חודש הייתי ממשיך לשלם סכומי כסף אשר לא מגיעים לחב' סלקום ולטעמי זו גנבה לאור יום אני שוקל בכובד ראש להגיש תביעה משפטית נגד חב' סלקום ובנוסף אני אפרסם את הנושא בעיתונות ובאינטרנט על מנת שלא יפלו עוד אנשים בפח ועל מנת שיתחילו לבדוק את החשבונית החודשית שלהם בכדי שלא ישלמו כסף אשר לא מגיע לחב' סלקום והרי חב' גדולה כמו סלקום אמורה להיות אמינה אני אישית איבדתי אמון בח' ואני מתכוון להתנתק מהר ככל האפשר בנוסף השירות הטכני שלכם הוא מיום ליום הולך ודועך "פשוט מתחת לכל ביקות" בתאריך26/2/07 נאלצתי ללכת כמה פעמים למרכז שירות כדי לתקן את המכשיר ובקשתי מהם לגבות מספרי טלפון ואת זה לא נעשה וגם כן הנציג שירות בסוף מנסה להוציא אותי שקרן מיתולוגי ועוד מה כשדיברתי איתו בטלפון ניתק לי בפנים ובסוף כשחזר אליי מנהל המשמרת אחרי 40 דק' התנצל בפניי . סלקום מקבלת ממני סכומים נכבדים בכל חודש כשפניתי לשירות התיקונים הקרוב למקום עבודתי עקב תקלה במכשיר נאמר לי בכל פעם שזה כתוצאה של עדכון גרסה בלאי ... מעניין מאוד איך במכשירים האחרים שברשותי של אורנג' אין בלאי .בקיצור סלקום חושבת כמו בזק שהיא המונופול היחיד במדינה ופה היא טועה בגדול לתשומת ליבם של מנהלי החברה ובמיוחד של מנהלי שירות הלקוחות.
אני מבקש שמנהל החברה יבדוק את העניין ואני מחכה לפיצוי הולם עבור בזבוז הזמן ועוגמת הנפש שנגרמת לי כל פעם מחדש
תודה .

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר בדעאן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר בדעאן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה